Elän hetkessä. Unelmoin. Se on enemmän kuin aavistin.

torstai 20. helmikuuta 2014

Lepopäivä


 Syvä huokaus.
Ärsyttää.
kun et millään
voi mua ymmärtää.

Miksi luulet
ettei mua satu enää
Ei järki
ole se joka mua määrää

Ne on tunteet
jotka sydämessä vaikuttaa
Niitä kuuntelen
ja se sinua harmittaa

Luulit jo
olevasi kuivilla
Melkein erehdyin
kun en ajatellut tunteilla

Kiinni jäit
mä lävitsesi nään
Turha on enää
mitään mulle esittää.

© Hansu



Tänään on lepopäivä. Flunssa sen kuin pahenee, eikä olis oikein voimia tehdä mitään. Koululla, pankissa ja kaupassa piti kuitenkin käydä ja nyt olen ihan poikki. Mua mietityttää moni asia, mutta en oikein osaa pukea sanoiksi mitään. Tämän päivän postaukseni olkoon vaikka tiivistettynä edellä olevaan runoon. Runojen kirjoittaminen tuntuu joskus paljon helpommalta kuin yksityiskohtaisen tekstin teko. Ja musta tuntuu todella hyvältä, kun saan purkaa tunteeni runoon. Tuo ei ole tänään kirjoitettu, vaan viime viikonloppuna, mutta kuvastaa mun ajatuksiani nyt melko hyvin.

Ai niin, tein tuonne vasempaan reunaan kyselyn, että mistä aiheesta haluaisitte mun kirjoittavan. Vastatkaa ihmeessä siihen jos haluatte vaikuttaa. Voit valita myös useamman vaihtoehdon. Ja kommentteihin voi laittaa mikäli toivoo jotakin jota tuossa ei ollut mainittu. Ensi viikolla lähden bongailemaan junia joten se tulee joka tapauksessa, siksi en sitä tuohon laittanut.
Nyt jatkan lepäilyä ja koitan saada ajatuksiani kasaan. Toivon mukaan tää flunssa alkaisi helpottaa sen sijaan että pahenee. Saa nähdä miten käy... toivotaan parasta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä tykkäsit postauksesta? Kysy tai kommentoi mitä vaan. :)