Elän hetkessä. Unelmoin. Se on enemmän kuin aavistin.

maanantai 4. elokuuta 2014

Mikä kesä!



Moi kaikille ja mitä suurimmat pahoitteluni siitä, etten ole moneen viikkoon kirjoitellut. Toisaalta, eräs tuttavani totesi, että sehän vaan kertoo siitä, että mulla on sisältöä elämässä. Ja niinhän se on, koska oon ollut menossa paikasta toiseen paidanhelmat liehuen ja niinä hetkinä kun sitten olis ollut aikaa, oon halunnut käyttää sen ihan vaan lepäämiseen valot päällä muttei ketään kotona -tyyliin.

Nyt oon sitten ehtinyt tehdä ihan hirmuisen paljon kaikkea ja voi kuinka kivaa oliskaan kaikesta kirjoittaa yksityiskohtaisesti, mutta tulis ehkä liikaa luettavaa yhdellä kertaa. Ajattelin siis kertoa kuluneesta kuukaudesta taas pääasiassa kuvien muodossa. Niitä on paljon mutta niitä ehkä jaksaa katsella paremmin kuin liian pitkää tekstinpätkää. Ainakin näin oletan :) Sen verran voin kertoa, että oon nauttinut kesästä aivan täysillä, nää helteet on ollut ihan parasta tällaiselle vilukissalle ja toi työpaikka on ihan täydellinen mulle kun saan olla ulkona ja pulahtaa tarvittaessa järveen. Tää kesä on muutenkin ollut ehkä paras kesä pitkään aikaan. Vaikka musta toisaalta tuntuukin että oon "aina" töissä (suurin osa mun työpäivistä on 14-21-vuoroja, joten jos haluaisin nähdä vaikka kavereita, on se aika hankalaa kun moni ei ehdi ennen mun työpäivän alkua näkemään) niin oon kuitenkin vapaapäivät käyttänyt hyvin ahkerasti joko matkusteluun tai muuten jonkinlaiseen hauskanpitoon esim. ystävien kanssa.

Kuvia on nyt sen verran paljon, että laitan osan vähän pienempänä. Kuvaa klikkaamalla sitä saa suuremmaksi. Otetaanpa katselmus mitä kaikkea on tullutkaan tehtyä:

Mmmm, kakkua!
Käytiin ystävän 40-vuotissyntymäpäivillä
Sastamalassa. Oli ihanaa nähdä ystäviä!

Kakun lisäksi tarjolla oli myös virvokkeita
ja kesäistä tunnelmaa.




















Rakkaan kanssa nautittiin kauniista kesäpäivästä :)
Toni <3 Hansu. Aaawws.

"Miss Valmet 2014"
Vähän pelleiltiin traktorin kanssa.
Tuolla oli varmaan tusina lasta jotka näkivät mun poseeraavan
ja kohta sain valokuvaan läjän lapsia.




Ajanviettoon ystävien kanssa
sisältyy tietenkin muutama erä
Mölkkyä.
















Ihan pakko kertoa tähän väliin. Kuten tiedätte, mä onnistun usein nolaamaan itseni. Lyhyesti:
kun hyppäsin pois tuosta traktorin päältä, mun hame jäi takaa kiinni tohon traktorin lamppuun ja eikös sieltä vilkkunut sitten pyllyä kaikelle kansalle. No joo olihan mulla alushousut, sellaiset pienen pienet pitsiset!
Ja eihän siinä vastapäätä terassilla istunut kun vaan noin
parikymmentä ihmistä.
Enpä voinut kuin toivoa, että kukaan ei nähnyt... :D

Meillä oli myös palju joka piti tietenkin testata. Viime syksynä tämä
samainen palju oli myös ystävillämme lainassa, mut silloin mulla oli
tuore tatska jalassa ja mun piti pitää jalat reunan yli.
Ylävartalo pysyikin pinnalla sitten lasten uimarenkaan kannattelemana :D


Saappaat jalkaan ja menoksi! Tässä siis kuvia siitä kuinka oranssi sydän sykkii <3


Rakkaus saapasteluun veti
nokan koti Joensuuta ja Ilosaarirokkia.
Joensuun Saapas.





















Jyväskylän porukka valmiina tositoimiin!


Saapas-agentit vauhdissa. Tässä mun ystävät Laura ja Jussi.

Ja ei kun menoksi!


Ei nää nyt ihan saappaat oo,
mutta kyllä niillä eteenpäin pääsee.









Telttameri.



Perus festarimeininkiä.






Festaritunnelmaa. J. Karjalainen veti väkeä.
 
Saapas lähti myös Pipefestiin Jämsän Himokselle,
ja niin lähdin minäkin. Tsekatkaa miten mahtavaa menoa, tää oli ehkä
tän kesän paras festarikokemus!

Aurinko porotti ja lämmin oli, niin tunnelma kuin
ilmakin. Mutta ei se menoa haitannut.

Pipessäkin oli upea ranneke.
Bling bling <3























Tässä vähän meidän mestojen esittelyä:


Aika tyylikäs tuo meidän hotelli!
Täällä väsyneet festarijuhlijat saivat levätä.













Ensi- ja muuhun apuun.












Tukivuorossa. Tässä on kenties koko homman tärkein paikka,
keskipiste josta ryhmien liikkumista yms. juttuja organisoidaan.
Sain taas leikkiä agenttia, radiopuhelimet ja kaikki! :)

Lisää kakkua!
Vietettiin Tonin perheen kanssa
grillijuhlia meidän valmistumisen
kunniaksi. Herkuteltiin koko päivä
kaikkia ihania grilliruokia,
sekä nää kakut. Nam!

Mikäs tässä, kesästä ja herkuista nauttiessa.
Ja palan painikkeeksi hyvää viiniä! :)
























 
Kesästä oon nauttinut kyllä ihan täysillä. Tää on ollut ihan mahtavaa, vaikka kesäkuussa olikin niin kylmä. Rakastan kesää ja lämpöä <3



Pikavisiitti Tampereella ennen Sastamalaan menoa.
Aurinko <3








Täpläkin pääsi tutkimaan äidin luona takapihan antimia.


Vapaa-ajan viettoa Joensuussa saapastelun lomassa.




Myös Himoksella nautiskelin kesästä ja auringosta
- sekä auringonlaskusta! Rinteen päältä oli aika ihanat näkymät.


Oon ollut niin onnekas, että saan olla Lehtisaaressa töissä.
Siellä jos missään saan olla ulkona ja tehdä ihania, perinteisiä
suomalaisia kesähommia, kuten soutaa, lämmittää saunaa
ja pilkkoa puita. Ja olla auringon lämmössä, tietenkin. <3


Huumoria töissä.
Lokit kun tykkää käyttää
meidän laitureita vessana...

Näitäkin on nähty. Muutamia kunnon ukkosia on ollut meidän ilona ja kiusana saaressa.
Eipä siinä muuten mitään, mutta mulla on jonkinlainen kammo, trauma, mikälie,
jonka vuoksi mun pasmat menee ihan sekaisin ukkosella.
Vaikka samalla pidän ukkosta erittäin kiehtovana ja tykkään katsella salamoita.
Ristiriitaista, tiedän :D


Kuvia riittäis vaikka millä mitalla, mut eiköhän näistä jo tajua, kuinka paljon rakastan kesää.
Ja jäätelöä, varsinkin hyvässä seurassa nautittuna! *slurp*


Mitäpä tähän enää lisäämään. Kesää on vielä vähän jäljellä ja aion ottaa lopustakin kaiken ilon irti. Parin viikon päästä lähdetään Lappiin seikkailemaan, mut sitä ennen aion nauttia auringosta ja töistä. Tää Jyväskylässä asuminen on ollut aivan ihanaa, täällä on ihania ihmisiä ja meillä on ihana koti. Nyt on asiat hyvin. En oo vielä töitä löytänyt syksylle, mutta siitä on vaikeaa stressata nyt kun muuten on niin hyvä olla. Positiivisuus kunniaan!

Ihanaa loppukesää teillekin ihanaiset, nautitaan vielä auringosta ja lämmöstä niin kauan kuin sitä riittää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä tykkäsit postauksesta? Kysy tai kommentoi mitä vaan. :)